Wniosek o wydanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych

Formularz umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o wydanie decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych.

Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest wymagane dla planowanych:
1) przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko,
2) przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko.

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
  • Karta informacyjna o przedsięwzięciu (w przypadku przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko) - w 3 egzemplarzach
  • Poświadczona przez właściwy organ kopia mapy ewidencyjnej obejmująca przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmująca obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie
  • Wypis z ewidencji gruntów obejmujący przewidywany teren, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie oraz obejmujący obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie
  • W przypadku przedsięwzięć wymagających decyzji, o której mowa w art. 72 ust. 1 pkt 4 lub 5 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko prowadzonych w granicach przestrzeni niestanowiącej części składowej nieruchomości gruntowej, zamiast kopii mapy, o której mowa w pkt 3, do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach należy załączyć - mapę sytuacyjno-wysokościową sporządzoną w skali umożliwiającej szczegółowe przestawienie przebiegu granic terenu, którego dotyczy wniosek, oraz obejmującą obszar, na który będzie oddziaływać przedsięwzięcie
  • W przypadku przedsięwzięć mogących zawsze znacząco oddziaływać na środowisko, dla których raport do wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach należy załączyć raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku gdy wnioskodawca wystąpił o ustalenie zakresu raportu w trybie art. 69 w/. ustawy - kartę informacyjną przedsięwzięcia. Wymienione dokumenty należy przedłożyć w 3 egzemplarzach

Miejsce złożenia dokumentów

Wniosek wraz z załącznikami może być przesłany drogą elektroniczną.

Opłaty

  • 205 zł

Termin i sposób załatwienia sprawy

  • 1 miesiąc od dnia otrzymania odwołania

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje prawo wniesienia odwołania do właściwego Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.

Podstawa prawna

Gdzie można załatwić tę sprawę?

Urząd Gminy Sztabin

ul. Augustowska 53, 16-310 Sztabin
tel.: 87 643 97 50
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www: https://www.sztabin.ug.gov.pl

Po kliknięciu przycisku Przejdź do usługi w polu "wpisz miasto lub kod pocztowy" wpisz sztabin i z listy wybierz URZĄD GMINY W SZTABINIE. Następnie kliknij niebieski przycisk Załatw sprawę