Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego

Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego

Wymagane dokumenty

  • Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
  • Potwierdzenie wniesienia opłaty

Miejsce złożenia dokumentów

Wniosek wraz z załącznikami może być przesłany drogą elektroniczną.

Opłaty

Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia: 17 zł

Termin i sposób załatwienia sprawy

  • Przyjęcie wniosku o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
  • Weryfikacja wniosku
  • Wydanie decyzji.
  • Czas realizacji do 7 dni.

Tryb odwoławczy

Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuję w drodze postanowienia, na które przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu wydającego postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia, które należy złożyć w terminie 7 dni od dni otrzymania postanowienia.

Postawa prawna

Gdzie można załatwić tę sprawę?

Urząd Gminy Sztabin

ul. Augustowska 53, 16-310 Sztabin
tel.: 87 643 97 50
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
www: https://www.sztabin.ug.gov.pl

Po kliknięciu przycisku Przejdź do usługi w polu "wpisz miasto lub kod pocztowy" wpisz sztabin i z listy wybierz URZĄD GMINY W SZTABINIE. Następnie kliknij niebieski przycisk Załatw sprawę