Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
Usługa umożliwia złożenie do wybranej Instytucji Publicznej wniosku o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
Wymagane dokumenty
- Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego
- Potwierdzenie wniesienia opłaty
Miejsce złożenia dokumentów
Wniosek wraz z załącznikami może być przesłany drogą elektroniczną.
Opłaty
Opłata skarbowa za wydanie zaświadczenia: 17 zł
Termin i sposób załatwienia sprawy
- Przyjęcie wniosku o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
- Weryfikacja wniosku
- Wydanie decyzji.
- Czas realizacji do 7 dni.
Tryb odwoławczy
Odmowa wydania zaświadczenia bądź zaświadczenia o treści żądanej przez osobę ubiegającą się o nie następuję w drodze postanowienia, na które przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu wydającego postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia, które należy złożyć w terminie 7 dni od dni otrzymania postanowienia.
Postawa prawna
- Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r., poz. 1130)
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2023 r., poz. 2111 z późn. zm.)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego. (Dz. U. z 2024 r., poz. 572 z późn. zm.)
Gdzie można załatwić tę sprawę?
Urząd Gminy Sztabin
ul. Augustowska 53, 16-310 Sztabin
tel.: 87 643 97 50
e-mail:
www: https://www.sztabin.ug.gov.pl
Po kliknięciu przycisku Przejdź do usługi w polu "wpisz miasto lub kod pocztowy" wpisz sztabin i z listy wybierz URZĄD GMINY W SZTABINIE. Następnie kliknij niebieski przycisk Załatw sprawę