Gmina Sztabin podpisała umowę w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd

Projekt realizowany będzie na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/0065 / FERC.02.02-CS.01-001/23/2024  z dnia 14.03.2024 r. w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC); Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe; Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.

Celem projektu jest wsparcie JST w zakresie zwiększenia cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Sztabin.

W ramach projektu zostaną zakupione usługi, sprzęt i oprogramowanie:

  • w obszarze organizacyjnym projektu: zakup usług opracowania koncepcji,  przeglądu, opracowania dokumentacji Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji oraz przeprowadzenia audytu przez certyfikowanych audytorów na zakończenie projektu,
  • w obszarze kompetencyjnym: przeprowadzenie szkoleń związanych z podniesieniem wiedzy w zakresie cyberbezpieczeństwa oraz autoryzowanych szkoleń administratora
  • w obszarze technicznym: zakup sprzętu, urządzeń, aktualizacji, oprogramowania i systemów informatycznych podnoszących cyberbezpieczeństwo Urzędu, w szczególności systemy klasy EDR, DLP, SIEM, SAM, CMDB oraz serwera.

Wartość projektu (max kwota jaką można było uzyskać w grancie): 380 000,00 zł brutto, w tym:

  • wkład UE – 307 800,25 zł (81%),
  • wkład BP – 72 199,75 zł (19%),
  • wkład własny JST – 0,00 zł.

Dofinansowanie projektu: 100 %