OGŁOSZENIE O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA ZAKUPOWEGO
NA REALIZACJĘ ZADANIA PN. „REMONT ELEWACJI CEGLANEJ ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO P.W. ŚW. JAKUBA APOSTOŁA W SZTABINIE” W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW
Na podstawie § 8 ust. 6 Regulamin Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r., Gmina Sztabin zawiadamia o rozpoczęciu postępowania zakupowego na realizację zadania pn. „Remont elewacji ceglanej zabytkowego kościoła parafialnego p.w. Św. Jakuba Apostoła w Sztabinie”.
Prowadzącym postępowanie zakupowe mającym na celu wyłonienie wykonawcy zadania jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Jakuba Apostoła w Sztabinie.
Dane kontaktowe:
Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Jakuba Apostoła w Sztabinie
ul. Augustowska 5,
16-310 Sztabin
tel. 87 6412012.
Dokumentacja postępowania oraz dokumentacja techniczna znajdują się w kancelarii parafialnej.