Aktualności

OGŁOSZENIE O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA ZAKUPOWEGO

NA REALIZACJĘ ZADANIA PN. „REMONT ELEWACJI CEGLANEJ ZABYTKOWEGO KOŚCIOŁA PARAFIALNEGO P.W. ŚW. JAKUBA APOSTOŁA   W SZTABINIE” W RAMACH RZĄDOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW

Na podstawie § 8 ust. 6  Regulamin Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków ustanowionego uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r., Gmina Sztabin zawiadamia o rozpoczęciu postępowania zakupowego na realizację zadania pn. „Remont elewacji ceglanej zabytkowego kościoła parafialnego p.w. Św. Jakuba Apostoła w Sztabinie”.

Prowadzącym postępowanie zakupowe mającym na celu wyłonienie wykonawcy zadania jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Jakuba Apostoła  w Sztabinie.

Dane kontaktowe:

Parafia Rzymskokatolicka p.w. Św. Jakuba Apostoła w Sztabinie

ul. Augustowska 5,

16-310 Sztabin

tel. 87 6412012.    

Dokumentacja  postępowania oraz dokumentacja techniczna znajdują się w kancelarii parafialnej.

Załączniki
OGŁOSZENIE O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA ZAKUPOWEGO NA REMONT ELEWACJI KOŚCIOŁA W SZTABINIE.docx [68.2Kb]
Dodano 3 tygodni temu. przez tworca